dinsdag 8 januari 2008

Getagged

door Claudia en Esther, vandaar even de volgende vragen beantwoorden:

jobs
1-4. niks, ik heb nog nooit een baan gehad...
lieblingsfilme
1.sissi 1
2.sissi 2
3.sissi 3
4.bestaat er nog één? :-) Ik vind die jurken zoooo prachtig, daar kan ik naar blijven kijken!
orte an denen ich gewohnt habe
1.amstelveen ben ik geboren, Veldhoven
2.Engeland
3.vlakbij Karslruhe, Büchenau en Leopoldshaven
4.Bergen N.H.
tv-shows
kijk ik niet
das esse ich gerne
1.alles wat zoet is!
websites,die ich täglich besuche
1.klickundblick
2.sancho-forum
3.blogs
4.nieuws
orte an denen ich sein möchte
1. ik zou graag alles nog wel willen zien, maar ik kan mijn huis met kinderen en dieren niet missen.
meine lieblingsfarben
1.roze
2.turquiose
3.geel
4.oranje
namen,die ich gerne meinen kindern gegeben hätte
1. simon, mocht niet van schoonmama :-)
2. jasmijn, vond iedereen afgrijselijk

Ik geef het stokje niet door want ik zou niet weten aan wie?

Geen opmerkingen: