donderdag 27 september 2012

nog een Shelly voor mezelf

Wat is dat toch een heerlijk patroon!
Tussendoor nog een pyjamabroek gemaakt voor Nina van boordstof!, lekkere rek voor de groeiende buik en met broekspijpen die lang genoeg zijn. Makkelijk hè, dat wij zelf dingen op maat kunnen maken :)
En een knoopsshirt voor een cadeautje, ben ik natuurlijk weer vergeten op de foto te zetten. Al met al ben ik eindelijk weer een beetje op dreef!  Nu ga ik een vleermuistrui maken! Eentje voor mijn mams en eentje voor mezelf! Wordt vervolgd...
 stof uit de webwinkel

4 opmerkingen:

Unknown zei

Lekker vrolijk zo dat shirt!

PeTrA zei

Oh leuk zeg! Ik vind dat koraalrood ook leuk hoor, lekker vrolijk! Leuk gedaan met fe gestreepte boorden, staat je goed :-)

Joozz zei

Wat een leuk shirt! Staat je goed. Heerlijk dat je weer op dreef bent.
Groetjes, Josette

Mama Deborah zei

Trui staat je in echt nog beter, wat een leuke kleuren!