maandag 21 april 2014

Van produceren is geen sprake meer, helaas veel te druk in de winkel. Ik plof meestal om half 10 's avonds op de bank om nog even een half uurtje te haken, maar meer creatiefs komt er zelden meer uit mijn handen. Behalve dan een jasje voor mijn kleinzoon die inmiddels 15 maanden is. Zijn moeder klaagde dat ze toch wel verwacht had dat ik leuke dingen zou maken als ik eenmaal oma zou zijn, maar helaas... dus toch maar een zomerjasje gemaakt, heb er zes (!!!) weken over gedaan! Normaal doe ik over zo'n project hooguit een week, maar meestal korter. ERG!!



Maar ik heb nu een dochter die blij is en kleinzoon zegt : "brrrrrmmm" :)

Volgende project: de jumpsuit uit de nieuwe Ottobre voor Noa van bijna 2 jaar.



10 opmerkingen:

Fusselline zei

oh Lilian, was für eine schöne Jacke! Liebe Grüße, Nadine

Joozz zei

Wat een super mooi jasje heb je gemaakt. Wat zal Kenzo daar in schitteren. Misschien krijg je wel zin om meer te naaien voor je kleinkinderen als je ziet hoe leuk het ze staat. Liefs, Josette

Mama Deborah zei

Wat een super mooie jas! Zonde dat je zo weinig tijd over hebt, maar ik ben altijd blij met bestellingen die ik bij je plaats. Vooral de verassing en versierde doos maken mij altijd blij.

Elise zei

Wat veel werk heb je dan aan de winkel, zeg! Gelukkig is het je gelukt om wat te maken. Een heel leuk, vrolijke jas is het!

Heidi... zei

Wauw, wat een leuk jasje. Het was het wachten wel waard!

PeTrA zei

Tis wel een leuk jasje! Ben benieuwd hoe ie staat ;-)

Hennie zei

Leuke jas! En leuke winkel! Jou blog link ik nog steeds aan die leuke toilet-tasjes die je toen al eens maakte!
Groetjes, Hennie

Jacky zei

Oh ik wist niet dat je een blog had,wat leuk!!!
En zonde dat je zo weinig tijd hebt maar hij is super leuk geworden
Gr jacky

Anoniem zei

mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

mahmoud elsayed zei



شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالخبر
شركة تسليك مجاري بالقطيف
شركة تنظيف وصيانة مكيفات بالاحساء