donderdag 5 juli 2012

watervalhals

even een foto van het watervalhalsshirt waar je de hals niet goed kunt zien door mijn hand, ahum, niet heel handig dus. Shirt uit de Knip 2/2010 . Stof van destoffenkraam.nl en de broek van stof uit mijn eigen winkeltje, ook een patroon uit een oudere knip, ik weet niet meer welke.

Deze links heb ik nagetekend van een shirtje van mijn oudste dochter... en dan nog de Shelly die echt heerlijk zit! Die ga ik ook nog eens van een viscosetricootje maken, met korte mouwen en een klein halsboordje.

6 opmerkingen:

Zussies zei

Leuke zomerse shirts, staan je goed!!

Schnickschnack zei

sehr schöne Shirts.
Lg
Tanja

PeTrA zei

Leuk hoor en fijn dat je ook nog een klein beetje tijd voor je zelf vindt!
Mooie stof van het bovenste shirt..staat je goed idd =)

Mama Deborah zei

Mooie shirts! Vooral die met de oranje kraag springt eruit. De kleuren staan je echt goed!

Nicole Claudia zei

Hahaha inderdaad je toestel zit er voor!

Mooie zomerse shirtjes en broek heb je gemaakt.

Ik moet nog steeds aan de gang, maar ik geloof dat ik wacht totdat alle kids vakantie hebben of zo... een soort van innerlijke onrust. Bijna vakantie... nog één uurtje en Bridget is uit school en dan kan de interne klok uit en gaat het vast beter, hahaha hoop ik!!

Groetjes, Collie

Mama C zei

Wat een productie! Dat onderste shirt heb ik in t echie gezien, stond je goed hoewel ik toen nog niet wist dat je m zelf gemaakt hebt!

Groetjes